top of page

Megérkezett a Cloudent v1.1 - Új funkciók

Frissítve: 2021. máj. 30.

2019. június 6-án élesítettük a Cloudent v1.1-et. Számos új funkcióval bővítettük jelenlegi fogászati szoftverünket. A frissítés minden ügyfél részére automatikusan elérhető vált.


Jelen blogcikk az új funkciókról nyújt átfogó bemutatót.


1. Kezelési sablonok


A kezeléseket villámgyorsan tudod ezentúl létrehozni. Volt már olyan, hogy több páciensnél is ugyanazokat a kezelési lépéseket kellett létrehoznod? Zavar, hogy ismétlődően mindig végig kell kattintanod ismétlédő lépéseket? Injekció, fúrás, tömés. Miért kellene mindig egyenként felvenni a kezeléseket, ha egyszerre is lehetne egy kattintással? A megoldás a kezelési sablonok! Tetszlőegesen létrehozhatsz előre definiált sablonokat, amiket később bármelyik páciensnél alkalmazhatsz, ezzel lerövidítve az adminisztrációs időt.


Lépj a Beállítások - Árlista és Mezők menüpontra. Az oldal alján válaszd ki a Kezelési sablonokat (Szerkesztés gomb). Majd hozz létre egy új Sablont az Új Sablon gombbal.

1. Add meg a kezelési sablon nevét

2. Majd a Kezelés keresése gombbal válaszd ki és add hozzá a kezeléseket

3. Ezután nincs más dolgod, csak elmenteni a sablont.


Az elmentett kezelési sablont a pácienskartonnál azonnal fel tudod használni. Új kezelés keresése gombra kattintva felugrik a kezelési csoport kereső, aminek az alján megtalálod az előzőleg létrehozott kezelési sablonokat:

Miután kiválasztottad a sablont, csak az adott fogra vagy foghelyre kell kattintanod és kész is.


2. SMS értesítések


Az e-mail értesítők mellett most már lehetőséged van SMS értesítőket is küldeni a páciensek számára. Ehhez nincs más dolgod, csak előfizetni az SMS szolgáltatásunkra. Amennyiben próbaidőszakban vagy, 10 db ingyen SMS-sel tudod tesztelni a rendszerünket. Ha már előfizettél egy szolgáltatási csomagunkra, akkor SMS csomagokat tudsz vásárolni előre a Beállítások - SMS Kredit menüpont alatt.

Miután előfizettél a szolgáltatásunkra, nem lesz más dolgod, csak beállítani az SMS funkciót, amit a Beállítások - Naptár menüpont alatt érsz el.


Lehetőséged van meghatározni hány nappal az adott esemény előtt küldjön értesítőt a rendszer, illetve beállíthatod mi legyen az SMS tartalma.


3. Nemzetközi telefonszámok


A rendszerünk felkészült a nemzetközi telefonszámok megadására is. Hiszen tudjuk, hogy a fogászati klinikákon nem csak magyar ügyfelek fordulnak meg. Ezért fontosnak tartottuk, hogy a külföldi páciensek telefonszáma helyesen kerüljön elmentésre a későbbi marketingkommunikációs célok érdekében.

4. Visszahívások


A visszahívási modul olyan technológia, amely e-mailen keresztül automatikusan kezeli a marketing folyamatokat és üzeneteket.

 

Visszahívási modullal a klinikák automatizált üzeneteket állíthatnak be. Az üzenetek automatikusan elküldésre kerülnek a munkafolyamatoknak nevezett utasítások szerint. A jobb folyamatok elérése érdekében a munkafolyamatokat sablonok, testre szabott, vagy a visszahívási beállítások módosítása határozza meg.


A marketing és értékesítési osztályok visszahívást használnak az online értékesítési tevékenységek automatizálására, hogy növeljék a bevételeket és maximalizálják a hatékonyságot.


Miért jó a gyakorlatban? Ha szeretné visszahívni azt az ügyfelet, akinek a gyógyulási ideje lejárt, vagy visszahívná azt a vevőt, akinek már régóta nem volt fogtisztítása, akkor ezt percek alatt beállíthatja, hogy teljesen automatizáltan működve értesítőt küldjön a rendszer a pácienseknek, ezzel időt és pénzt spórolva a kollégáknak.


A visszahívásokat a Beállítások - Visszahívások menüpont alatt tudja létrehozni. A már létrehozott meglévő automatikus ütemezéseket pedig az oldal tetején található Visszahívások menüpontban, illetve az adott páciens kartonjánál érheted el.


5. EESZT


Kormányrendelet alapján a fogászati rendelőkben és klinikákon kötelezővé vált az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok közlése és lekérdezése. Ezt hívják Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térnek, rövidítve EESZT.


Örömmel jelentjük, hogy a Cloudent Fogászati Szoftver hivatalosan is akkreditálva lett. Az alábbi blogcikk egy összefoglaló ismertető arról, hogy egy akkreditált fogászati szoftverrel kapcsolatosan milyen teendője van a klinikáknak:


6. Aktivitás ikonok és jegyzet szín


A Cloudent Fogászati Szoftverben mindig is fontos volt a felhasználói élmény, a könnyen átlátható és használható felület. Ezért a pácienskarton oldal megjelenését picit módosítottuk a jobb áttekinthetőség érdekében.


Új ikonokat kaptak az aktivitások, és új háttérszínt kapott a jegyzet típusú bejegyzés. Ezzel gyorsabban áttekinthetőek a páciensnél már felvett bejegyzések.







107 megtekintés0 hozzászólás
bottom of page