Támogatás felsőfokon: Teamviewer letöltése és használata

Gondolkoztál már azon, hogyan tudnál hatékonyan segítséget kérni, az általad használt szoftver vagy informatikai rendszeredet üzemeltető cégtől? Többször érezted azt, hogy nincs kedved felhívni az informatikust, mert bonyolult elmagyarázni a problémát? Előfordultak már veled az alábbi helyzetek?


  • “De nem találom azt a gombot! Annak ott kell lennie!“

  • “Biztos, hogy jó helyre kattintottál? Igen, arra, amit mondtál.”

  • Nekem nem jelenik meg az a hibaüzenet!”


Ha a fentiek közül valamelyik ismerős, és már a gondolattól is kiráz a hideg, akkor az alábbi blogcikk neked nagyon hasznos lesz! Bemutatjuk, hogyan tudod hatékonyan növelni a probléma megoldásának a folyamatát.


A megoldás: Teamviewer! Ez egy szoftver, amely távolról képes vezérelni számítógépeket, illetve visz át fájlokat távoli számítógépre és fogad távoli számítógépről. Teljesen ingyenes, bárki letöltheti.


Mire lehet használni?

  • Felhasználó és informatikus közötti képernyőmegosztásra

  • Felhasználó és oktató közötti tudásátadásra

  • Szoftverbemutató és demó tartására


Hogyan kell telepíteni és használni a szoftvert?


1. Nyissuk meg a következő weboldalt a böngészőben: https://www.teamviewer.com


2. Kattints a “Töltse le ingyen” zöld gombra:


3. Ekkor a böngészőn keresztül letöltjük a szoftvert a számítógépünkre.


a.) Amikor a fájl letöltése befejeződött, a böngésző ablakának alján a következő képen látható téglalap jelenik meg (Google Chrome böngészőben):


b.) Amennyiben Letöltés másként verziót választottuk, ez az ablak jelenik meg (pl. Firefox böngészőben):


4. Letöltés után, telepítsük a programot. Magát a telepítő szoftvert a Letöltés mappában fogjuk találni. (kivételes esetben máshova is töltheti a gép, de ez az alapbeállítás).


5. Kattintsunk duplán a „TeamViewer_Setup_hu.exe” fájlnévre.


6. A megjelenő ablakban válasszuk ki a „Futtatás” lehetőséget.


7. Ekkor két lehetőségünk van: vagy Telepítjük, vagy csak Futtatjuk a programot. Mindkét megoldás jó. Alapvetően a csak Futtatást szoktuk javasolni, mert ilyenkor nem kell a telepítéssel bajlódni.


8. Futtatás és telepítés után az alábbi ablaknak kell megjelennie:


9. Ahhoz, hogy segítséget kérjünk például egy informatikustól, és megengedjük neki, hogy ránézzen a számítógépünkre, meg kell mondanunk az ablak bal oldalán látható „Azonosító”-t és „Jelszó”-t a bejelentkező félnek.


10. Kész is vagyunk!



Egyéb fontos tudnivaló! Érdemes mindig a legfrissebb szoftvert használni, mert ha a csatlakozó félnek újabb verziójú szoftvere van, akkor nem fog tudni csatlakozni a távoli gépre.


Verzió frissítéséhez kattintsunk a szoftveren belül a Súgó -> Új verziók keresése menüpontra. A szoftver ezután frissíteni fogja magát.


302 megtekintés

FOGÁSZATI SZOFTVER

+36 1 701 6607

Segítség

  • Facebook - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle

Cloudent Inc. - Minden jog fenntartva 2020

+36 1 701 6607 - support@cloudent.hu - Budapest, Hungary