BETA

Általános Szerződési Feltételek
a Cloudent fogászati és a Cloudehr orvosi praxismenedzsment szoftver vonatkozásában

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) rendelkezései a Cloudent fogászati- és a Cloudehr orvosi praxismenedzsment szoftver szolgáltatásának, a www.cloudent.hu, www.orvosi-szoftver.hu, www.cloudehr.hu és a www.getcloudent.hu oldalakon történő megvásárlásának és igénybevételének feltételeit határozza meg.

 

A jelen ÁSZF útján kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, nem kerül iktatásra, a későbbiekben nem hozzáférhető, Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A § alapján törlésre kerül. A szerződés nyelve magyar. Nem alkalmazunk magatartási kódexet.

1. A Fejlesztő (szoftvertulajdonos)

 

Cégnév: Cloudent Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely és postacím: 1027 Budapest, Lipthay utca 3.

Cégjegyzék száma: Cg. 01-09-330092 vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában

Adószám: 26528221-2-41

Képviseli: Boegi Kristóf László ügyvezető

e-mail: support@cloudent.hu

telefonszám: +36 1 701 6607

honlapok: www.cloudent.hu; www.orvosi-szoftver.hu; www.cloudehr.hu; www.getcloudent.hu

 

2. Tárhelyszolgáltató

A honlap tárhelyét a Wix.com (Wix.com Ltd.; székhely: 40 Namal Tel Aviv St., Tel Aviv 6350671, Israel; https://support.wix.com/en/) biztosítja;

 

A szoftver tárhelyét az Amazon Web Services EMEA SARL (székhely: 38 Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg; email: https://aws.amazon.com/contact-us/?nc1=f_m) biztosítja.

 

3. Fogalmak

 

Felhasználó:

Az a vállalkozó, vagy gazdasági társaság, aki szakmája, önálló foglalkozása, üzleti tevékenysége keretében megrendeli a szoftvert.

 

Felek:

A szerződést kötő felek, tehát a Felhasználó és Fejlesztő.

 

Szoftver:

A Fejlesztő által elérhetővé tett Cloudent vagy Cloudehr szoftver

 

Csomag:

A Cloudent vagy Cloudehr elnevezésű szoftverből és kiegészítő modulokból álló szoftvercsomag (pl.: Starter, Advanced, Professional). A csomagok pontos tartalmát az 1. pontban megjelölt honlapokon mutatjuk be.

 

Megrendelő űrlap:

A Csomag megrendelésére szolgáló kitöltendő szövegdobozokból álló felület.

 

Adatkezelési Tájékoztató:

Az 1. pontban megjelölt honlapokon található, a Fejlesztő adatkezeléséről szóló tájékoztató.

 

4. A Szoftver megrendelésének menete

4.1. Regisztráció és ingyenes próbaidőszak

-    Mind az ingyenes próba, mind az előfizetés feltétele az előzetes regisztráció, mely a „Meggyőztetek, most regisztrálok”, vagy az „Ingyenesen kipróbálom” feliratra kattintva érhető el. A regisztráció során név, e-mail cím, telefonszám és jelszó megadása szükséges.

-    A regisztráció a jelen ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadásával fejeződik be.

  • A regisztrációt követően indul az ingyenes próbaidőszak. Az ingyenes próbaidőszak vége a regisztráció napját követő naptól számított 14. nap 24:00. Az ingyenes próbaidőszak végével a hozzáférés megszűnik, a Felhasználó által rögzített adatokat és a regisztrációt azonban további 1 évig megőrizzük, annak érdekében, hogy szükség esetén visszaállítható legyen.

  • Az ingyenes próbaidőszak alatt, vagy azt követően egészen a regisztráció törléséig lehetőség van a megrendelés elküldésére. Az 1 év elteltével az adatokat töröljük.

  • A regisztrációt követően az oldal felületére bármikor be lehet lépni a „Belépés” feliratra, vagy a felhasználó nevedre kattintva, vagy a getcloudent.com-ról közvetlenül.

  • A regisztráció során megadott e-mail cím lesz a hivatalos elektronikus kapcsolattartási cím, amennyiben ezt máshogy nem kérte a Cloudent Ügyfélszolgálaton elektronikusan vagy telefonon.

  • A regisztráció (profil), vagy egyéb adatok törlése a support@cloudent.hu címre írott e-mail útján kérhető.

 

4.2. A megrendelés elküldése (előfizetés)

 

  • A Csomag a Megrendelő űrlap alján elhelyezett, erre szolgáló gombra („Kiválasztom”) történő kattintással rendelhető meg az űrlap kitöltését követően.

  • Az űrlapon a székek száma, valamint a számlázási adatok megadása szükséges.

  • Az előfizetési díj bankkártyás fizetéssel rendezhető. Kivételesen - különösen több hónap egyszerre történő kifizetése esetén - van lehetőség átutalással rendezni az előfizetés díját, az átutalás ugyanakkor előzetes egyeztetést igényel. Ilyen igényedet kérjük a support@cloudent.hu címen jelezd. A bankkártyás fizetés a Braintree beépített felületén keresztül valósunak meg, így a bankkártya adatok hozzánk nem jutnak el. A szolgáltatást a PayPal (Europe) S.a.r.l. et Cie, S.C.A., (székhely: 22-24, Boulevard Royal, L - 2449 Luxembourg) nyújtja. Átutalás esetén az előfizetés díját - a válasz e-mailünkben is feltüntetett - a 7.2. pontban található bankszámlára szükséges átutalni.

  • A megrendelés elküldése előtt kérjük, hogy tekintsd át a jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) rendelkezéseit, valamint az Adatkezelési Tájékoztatót, mivel a megrendelés elküldésével és a megfelelő jelölőnégyzetek kipipálásával kijelented, hogy a jelen ÁSZF-et elfogadod és az Adatkezelés Tájékoztatót elolvastad.

  • A megrendelés adatainak módosítására a megrendelés elküldéséig lehetőség van.

  • A megrendelés az erre szolgáló („Előfizetek”) gombra kattintva küldhető el.

 

4.3. A megrendelést követő visszaigazolás és tájékoztatás

 

  • Megerősítő e-mail: A megrendelés elküldését követően e-mailben jelezzük a megrendelés elfogadását. Az e-mailben szerepel a választott Csomag megnevezése, a végösszeg, a választott fizetési mód, továbbá a Felhasználó adatai. A szerződés ezzel létrejön. Amennyiben a megrendelés elfogadásáról szóló e-mail a megrendelés elküldésétől számított 48 (negyvennyolc) órán belül a Felhasználó részére nem érkezik meg, akkor a Felhasználó szerződéses (fizetési) kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik és a megrendelés nem jön létre. A Fejlesztő nem felel a visszaigazolás elmaradásáért, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg, vagy az e-mailcíméhez tartozó tárhely megtelt, így nem tud üzenetet fogadni.

 

 

  • Számla: A számla a profilból tölthető le a Beállítások/Előfizetés pontban. A jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárulsz a számla elektronikus kiállításához és továbbításához.

 

Kérjük, az elküldés előtt mindig ellenőrizd, hogy rendelésed megfelelő-e. Ha mégis tévedésből mást rendeltél, mint amit szeretettél volna, elírás történt, vagy nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail, kérjük azt haladéktalanul jelezd felénk a support@cloudent.hu e-mail címen!

 

A Fejlesztőt a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

4.4. A kiegészítő modulok (szolgáltatások) megrendelése és csomagváltás

 

  • Kiegészítő modulok megvásárlása: A szoftver felületén belül külön megvásárolható szolgáltatások a „Beállítások” menüpont alatt a „Megrendelem” feliratra kattintva vásárolhatók meg. A profilban már rendelkezésre álló adatok megadására ismételten ilyen esetben már nincs szükség a bankkártya automatikusan megterhelésre kerül, az adatok azonban módosíthatók. A megrendelésről visszaigazoló e-mailt küldünk, melyben megerősítjük a vásárlást. Átutalás esetén a megrendelést követően az utaláshoz szükséges adatokat is ebben az e-mailben küldjük el. A fizetés jóváírását követően az így megrendelt funkció azonnal elérhető.

 

  • Csomagváltás: A szoftver felületén belül a „Beállítások” menüpont alatt van lehetőség a meglévőtől eltérő csomag kiválasztására és a megrendelésére a „Megrendelem” feliratra kattintva. A profilban már rendelkezésre álló adatok megadására ismételten ilyen esetben már nincs szükség a bankkártya automatikusan megterhelésre kerül, az adatok azonban módosíthatók. A megrendelésről visszaigazoló e-mailt küldünk, melyben megerősítjük a vásárlást. Átutalás esetén a megrendelést követően az utaláshoz szükséges adatokat is ebben az e-mailben küldjük el. A fizetés jóváírását követően az így megrendelt új funkciók (csomag) azonnal elérhetőek. Az kisebb csomagra váltás előfeltétele a regisztrált felhasználók egy részének törlése, melyre felugró ablakban hívjuk fel a figyelmet a váltás előtt.

 

Javasoljuk az előfizetés lejártakor történő csomagváltást, mivel az új csomag árába a meglévő csomag előfizetéséből maradt arányos összeg nem kerül beszámításra, valamint az ilyen összeg nem kerül visszafizetésre. Erre a tényre a vásárlást megelőzően felugró ablakamban is felhívjuk a figyelmet.

 

4.5. A teljesítés (a szoftver elérése)

 

  • Ingyenes használat: Az első regisztrációt követően a szoftver ingyenes verziója azonnal elérhető és használható az ingyenes próba időszak végéig.

 

  • Előfizetés bankkártyás fizetéssel: A bankkártyás fizetést követően a szoftver előfizetéses, a választott csomagnak megfelelő, verziója azonnal elérhető a „Belépés” feliratra vagy a felhasználó névre kattintva.

 

  • Előfizetés átutalással: A jóváírást követően a szoftver előfizetéses, a választott csomagnak megfelelő, verziója legkésőbb 2 (kettő) munkanapon belül elérhetővé válik a „Belépés” feliratra vagy a felhasználó névre kattintva.

 

  • Kiegészítő modulok és csomagváltás: A kifizetés jóváírását követően a kiegészítő modul vagy új csomag elérhetővé válik. Bankkártyás fizetés esetén ez azonnali elérést, míg átutalás esetén ez legkésőbb 2 (kettő) munkanapon belüli elérést jelent.

 

5. Adatbeviteli hibák kijavítása

Az adatbeviteli hibák javítására a megrendelés elküldése előtt bármikor lehetőség van. A profilban szereplő adatok módosítására bármikor lehetőség van a „Belépés” feliratra vagy a felhasználó névre kattintva a „Beállítások” menüpontban.

A regisztráció (profil), vagy egyéb adatok törlése a support@cloudent.hu címre írott e-mail útján kérhető.

Amennyiben a megrendelés elküldését követően, az előfizetéssel kapcsolatban szeretnél bármin változtatni, úgy azt kérjük, haladéktalanul jelezd felénk a support@cloudent.hu e-mail címen.

6. Szoftver licenc használati díj és a rendszerkövetési díj

 

6.1. A csomagdíj mértéke és fizetési határidő

  • A Csomag díja (vételár) mindig a kiválasztott Csomag leírásában feltüntetett összeg, ami a Megrendelő űrlapon is megjelenítésre kerül.

  • A díj pontos mértéke függ a választott Csomagtól.

  • Bankkártyás fizetés esetén a díj minden hónapban, vagy évben az előfizetéssel megegyező napon előre kerül levonásra a bankkártyáról.

  • Átutalás esetén a díjat a megbeszélt időszakra a következő időszak 10. napjáig előre szükséges megfizetni. (Pl.: Havi átutalás esetén tárgyhó 10-ig, míg éves előfizetés esetén a tárgyévben az első befizetéshez igazodó hónap 10. napjáig szükséges megfizetni.) A Felek más fizetési határidőben is megállapodhatnak. Az ilyen megállapodás, kizárólag mindkét fél írásban, vagy e-mailben történő megerősítését követően válik érvényessé.

 

A Fejlesztő jogosult a Csomag díját az előfizetés alatt, a következő előfizetési időszakra vonatkozóan módosítani. A Fejlesztő köteles a módosításról a Felhasználót a díj esedékessé válását megelőző 30 (harminc) nappal e-mailben tájékoztatni. A módosítás tehát a már kifizetett szolgáltatás árát nem érinti.

 

Csomagváltás esetén javasoljuk az előfizetés lejártakor történő csomagváltást, mivel az új csomag árába a meglévő csomag előfizetéséből maradt arányos összeg nem kerül beszámításra, valamint az ilyen összeg nem kerül visszafizetésre. Erre a tényre a vásárlást megelőzően felugró ablakamban is felhívjuk a figyelmet.

 

6.2. A csomagdíj tartalma:

 

A csomagdíj tartalmazza az alábbiakat:

  • A licenc használat (13. pont) 1 (egy) havi, vagy 1 (egy) éves díja;

  • A rendszerkövetési díj 1 (egy) havi, vagy 1 (egy) éves díja, amely tartalmazza a szoftver megfelelő működéséhez szükséges frissítések és új verziók automatikus telepítését (jogszabálykövetés), valamint a szoftver működéséhez kapcsolódó korlátlan online szupport és telefonon történő ügyfélszolgálati és szupport szolgáltatást (12. pont);

 

A Megrendelő űrlapon megjelölt összegen túlmenően adó nem kerül felszámításra, így az a végső vételár.

A Csomagok árai változtatásának jogát a Fejlesztő fenntartja azzal, hogy a módosítás a honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A Fejlesztő jogosult a Csomag díját az előfizetés alatt, a következő előfizetési időszakra vonatkozóan módosítani. A Fejlesztő köteles a módosításról a Felhasználót a díj esedékessé válását megelőző 30 (harminc) nappal e-mailben tájékoztatni. Amennyiben Felhasználó a díj módosítását nem fogadja el, úgy jogosult az értesítést követő 15 napon belül, az előfizetés fordulónapjára az előfizetést felmondani. Az ármódosítás a módosítás időpontjában már megrendelt csomagokra nem vonatkozik ide nem értve az 6.1. pontban foglalt ármódosítás lehetőségét.

 

6.3. A csomagdíjba nem tartozó szolgáltatások

 

A csomagdíj nem tartalmazza az alábbiakat:

  • Az egyedi fejlesztések, és a szoftveren belül külön megvásárolható modulok díját.  

  • Az esetlegesen szükséges kiszállás költségét. A kiszállási díj 150,- Ft + ÁFA/km de minimum 20.000,- Ft + ÁFA. A megtett kilométer mértékét a Fejlesztő székhelyétől kell számítani. A kiszállási díjat menettéri viszonylatban kell számolni.;

  • Támogatás EESZT regisztráció és kapcsolat létrehozásában. Ennek egyszeri díja 40.000,- Ft+ ÁFA;

  • A 11.3. pontban foglalt egyedi adatmentés;

  • A Felhasználó kérésére történő adatjavítást, adatbázis vizsgálatot, adatexport, adatimport – Ilyen szolgáltatásra árajánlat kérhető;

  • Személyes konzultáció, vagy egyéni tanácsadás díját webinar alkalmazás, vagy személyes találkozó keretében– Ilyen szolgáltatásra árajánlat kérhető;

  • A munkaidőn túli, vagy munkaszüneti napon történő ügyfélszolgálat és szupport díját.(12.3 .pont)

 

 

7. Fizetési feltételek

 

A jelen ÁSZF tárgyát képező Csomagok esetén a Szoftver és a kiegészítő modulok havi, vagy éves bérlésre van lehetőség. A Fejlesztővel történő előzetes egyeztetést követően több hónap egy összegben is kifizethető előre.

 

7.1. A fizetés módja

 

A csomagdíjat alapvetően bankkártyás fizetéssel, de kivételes esetben – előzetes egyeztetést követően - átutalás útján is rendezheted:

 

  • Bankkártyás fizetés: A bankkártyás fizetés biztosítására a Braintree beépített rendszerén keresztül valósulnak meg, így a bankkártya adatok hozzánk nem jutnak el. A szolgáltatást a PayPal (Europe) S.a.r.l. et Cie, S.C.A., (székhely: 22-24, Boulevard Royal L - 2449 Luxembourg) nyújtja.

A fejlesztő a havonta, vagy évente esedékes díjat előre, a Braintree fizetési szolgáltatón keresztül vonja le a bankkártyáról minden hónapban, vagy évben a csatlakozással azonos napon (Példa: Ha október 15-én csatlakozott, akkor a következő havidíjat november 15-én vonja le a rendszer, a következő éves díjat pedig a következő év október 15-én), melyről a Felhasználó emailben is visszajelzést kap. A hónap 30., vagy 31. napján történő csatlakozás esetén ez az adott hónap utolsó napját jelenti. (Példa: Ha a csatlakozás január 31-én történt, a levonásokra február 28-án és március 31-én kerül sor.) A bankszámlakivonatán a díj a Braintree által levont összegként fog szerepelni. Amennyiben sikertelen terhelés történik bármely hónapban, három nap múlva kísérli meg a levonást újra a rendszer, majd a következő hónapforduló napján. Ezt követően az előfizetés felfüggesztésre, majd 60 napos késedelem esetén megszüntetésre kerül. (Lásd 7.3. pont)

 

  • Átutalás: Ilyen igényedet kérjük a support@cloudent.hu címen jelezd. Átutalás esetén az előfizetés díját - a megerősítő e-mailünkben is feltüntetett - alábbi bankszámlára szükséges átutalni.

 

  • Számlavezető Bank: K&H

  • Számlatulajdonos: Cloudent Kft.

  • Számlaszám: 10400951-50526885-82521007

 

Banki átutalásnál minden esetben kérjük a Felhasználó nevét és e-mail címét feltüntetni a megjegyzés rovatban.

 

Átutalás esetén a Felhasználó fizetési kötelezettsége abban az időpontban minősül teljesítettnek, amikor az adott összeg a Fejlesztő bankszámláján hiánytalanul jóváírásra került. 

 

7.2. Fizetési késedelem

 

Amennyiben a Felhasználó bármely csomag vagy szolgáltatás fizetési határidőtől számolva 30 (harminc) napon túli késedelembe esik, úgy a követelés maradéktalan teljesítéséig a Fejlesztő jogosult a szoftverszolgáltatását a 31. (harmincegyedik) napon felfüggeszteni. Amennyiben a fizetési késedelem a 60 napot meghaladja úgy a Fejlesztő a felhasználó hozzáférését jogosult véglegesen letiltani és a szerződést azonnali hatállyal felmondani, az adatokat ugyanakkor további 1 évig megőrizzük, azok lementése és átadása a 11.3. pont szerint kérhető.

 

Amennyiben a felfüggesztés időtartama alatt az elmaradt díj kiegyenlítésre kerül, úgy a Fejlesztő a díj megfizetését követő 1. (első) munkanapon aktiválja a Felhasználó hozzáférését.

 

8. A Csomag tartalma és a használat technikai feltételei

 

8.1. Általános leírás

 

A megrendelhető csomagok lényeges tulajdonságait, jellemzőit, pontos tartalmát az adott Csomag részletes leírásából lehet részletesen megismerni. A szoftvercsomag egy standardizált termék, és a Felhasználó saját felelőssége annak biztosítása, hogy a Csomag leírásában szereplő funkciók megfeleljenek a Felhasználó igényeinek.

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy a szoftverből kiküldött értesítő e-maileket a rendszer tárolja, de a felhasználói felületen visszanézni a kiküldött egyes leveleket nem lehet. Ezt a Fejlesztő külön kérésre e-mail-ben tudja elküldeni. Az SMS-eket azonban nem tárolja a rendszer, így azok visszaállításra sincs lehetőség.

 

A Cloudent és Cloudehr online praxismenedzsment szolgáltatásban a csomag megvásárolt tartalmán és funkcióin túl számos kiegészítő szolgáltatás segítheti a felhasználók tevékenységét. A kiegészítő modulok a szoftveren belül, a Beállítások menüpont alatt az Integrációk és az SMS Kredit menüpontban ismerhetők és vásárolhatók meg a 4.4. pontban foglalt módon.

 

A Cloudent egy felhőalapú online szoftver, így nem szükséges telepíteni az adott számítógépre. Bárhol, bármikor, bármilyen számítógépről elérhető. Csak folyamatos internet kapcsolatra van szükség és egy lehetőség szerint a Google Chrome böngészőre. Felhívjuk a figyelmet, hogy az Opera, Internet Explorer és az Edge böngésző nem támogatott, így ennek használatát a szoftverhasználat során kerülni javasoljuk.

 

A különböző funkciók használatához szükség van: USB csatlakozásra és kártyaolvasóra.

 

A support szolgáltatáshoz telepíteni szükséges a Teamviewer, vagy az Anydesk alkalmazást. A letöltésről bővebben itt olvashatsz: https://www.cloudent.hu/post/tamogatas-felsofokon-teamviewer-letoltes-hasznalat, vagy https://cloudent-fogaszati-szoftver-tudastar.groovehq.com/help/anydesk

 

A fentieken túl a szoftver használatához legalább az alábbi körülmények biztosítása szükséges:

 

8.2. Hardver követelmények

 

Processzor

Ajánlott: Intel Core i5

Memória

Minimum: 8 GB

Merevlemez

Lehetőség szerint SSD, minimum 128 GB

Monitor

Minimum javasolt: 1366 x 768 pixel

 

 

8.3. Szoftver követelmények

 

Operációs rendszer

Windows vagy OSX (Mac) legújabb verziója

Sávszélesség

vezetékes: minimum 30-100 Mbit/s.; mobil:minimum 4G

 

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy a böngésző, hardver és/vagy szoftverkövetelményektől való eltérés esetén a Fejlesztő nem vállal felelősséget a Szoftver nem megfelelő működéséért.

 

A Fejlesztő fenntartja a jogot, hogy a Szoftver és a hozzá kapcsolódó modulok működését, tartalmát és funkcióit bármikor előzetes értesítés nélkül módosítsa, javítsa, kiegészítse, vagy a Felhasználó előzetes értesítése mellett egyes szolgáltatásokat kivezessen, illetve megszüntessen, melyet a megszűntetés, kivezetés előtt 60 (hatvan) nappal küldd meg e-mailben. A Fejlesztő fenntartja továbbá a jogot további új kiegészítő modulok térítés ellenében történő szolgáltatására.

 

Amennyiben további kérdésed merülne fel, úgy kérjük tekintsd meg a következő összefoglalót https://www.cloudent.hu/post/milyen-szamitogepet-vegyunk-a-cloudent-technikai-feltetelei, vagy írd meg nekünk a support@cloudent.hu e-mail címre.

 

8.4. Számlázás bejelentése az adóhatóság felé

 

A Szoftver használata esetén, ha a Felhasználó szeretné hivatalosan használni a számlázási modult, abban az esetben, a használatbavételt megelőző 1 nappal be kell jelenteni a NAV felé, az Adóhatóság által előírt módon. Amennyiben a későbbiek során a programot már nem kívánja használni a Felhasználó, úgy 30 napon belül ugyanúgy az adóhatóság irányába kell bejelenteni a program használatának befejezését is.

 

A program használatának és a számlázó használata befejezésének bejelentése minden esetben az Felhasználó kötelessége és felelőssége.

 

9. Kellékszavatosság

 

Amennyiben a Szoftver a teljesítés időpontjában nem felel meg a jelen ÁSZF-ben vagy a jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek, a teljesítés időpontjától számított 1 (egy) éven belül érvényesítheted kellékszavatossági igényedet, kivéve ha a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerted, vagy ismerned kellett.

 

Kérhetsz kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általad választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Fejlesztő számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérted, illetve nem kérhetted, úgy igényelheted az ár arányos leszállítását - végső esetben – kérheted a vételár visszatérítését, tehát elállhatsz. Jelentéktelen hiba miatt azonban elállásnak nincs helye.

 

Választott kellékszavatossági jogodról egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban Te viseled, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Fejlesztő adott okot.

 

Igényed írásban, vagy elektronikusan jelezd az 1. pontban megjelölt elérhetőségek egyikén.

 

10. Felelősség

 

A Felhasználó a Szoftvert és kiegészítő moduljait kizárólag a vonatkozó uniós és tagállami jogszabályoknak, szakmai előírásoknak, így különösen az adójogi, számviteli, szakmai és adatvédelmi előírásoknak megfelelően használhatja, ideértve az esetleges bejelentési és nyilvántartási kötelezettségeket is. Az ettől eltérő használatért a Fejlesztőt semmilyen felelősség nem terheli.

 

A Fejlesztő felel a Fejlesztő bármely munkatársa által szándékosan, vagy gondatlanul okozott szerződésszegést megvalósító magatartásért. A Fejlesztő ugyanakkor nem felel a Felhasználót ért a Felhasználó magatartására, vagy a Felhasználó által használt szolgáltatásokra, hardverre, vagy szoftverre visszavezethető közvetett vagy közvetlen károkért. A Felhasználó kizárólagos felelősséggel tartozik azért, hogy a Szoftverben kezelt adatait rendszeresen és az adatok jelentőségéhez mérten frissítse, meggyőződve a mentés és a módosítás sikerességéről.

 

A szoftverek és az informatikai rendszerek komplex természetéből adódóan, a Fejlesztő nem vállal felelősséget azért, hogy a szoftver hibamentesen és zavartalanul működik, illetve, hogy valamennyi informatikai rendszerrel és eszközzel kompatibilis, ez kizárólag a Felhasználó felelőssége. Ezért elengedhetetlen, hogy a Felhasználó a használat megkezdése előtt és alatt valamennyi elérhető tájékoztatást megismerjen, valamint valamennyi utasítást és tanácsot betartson.

 

A Fejlesztő nem vállal felelősséget olyan hibákért, amelyek külső tényezők miatt következtek be, beleértve egyéb programokat, vagy a szoftvertermék és a Felhasználó saját hardver és szoftver környezete közötti integrációt és interakciót. A Fejlesztő nem vállal továbbá felelősséget bármely a Fejlesztőn kívülálló okokból történő meghibásodásért, szolgáltatás kiesésért vagy késésért.

 

A honlap és a Szoftver használata feltételezi a Felhasználó részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét, valamint a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Javasoljuk, hogy használj vírus és spyware védelmi szoftvereket, friss adatbázissal, és mindenkor telepítsd az operációs rendszer aktuális biztonsági frissítéseit. A Fejlesztő a fentiekből eredő károkért mindennemű felelősséget kizár.

 

Felhasználó vállalja, hogy a Szolgáltatót haladéktalanul értesíti, ha észleli, hogy a Szolgáltatás nem vagy nem kielégítően működik, továbbá, ha a Szoftver működése eltér az ÁSZF-ben, vagy a honlapon foglaltaktól, továbbá, amennyiben szükséges a hiba kijavításához távoli hozzáférést biztosít. A Szolgáltató nem felel azokért a károkért és/vagy költségekért, amelyek azzal összefüggésben merülnek fel, hogy a Felhasználó a fenti kötelezettségét nem, vagy csak késedelmesen teljesíti.

 

11. A szerződés megszűnése és megszűntetése

 

11.1. Szerződés megszűnése

 

Szerződés megszűnik:

  • Bármelyik fél jogutód nélküli megszűnésével;

  • A Felek közös megállapodásával;

  • Valamelyik fél rendes felmondásával;

  • Valamelyik fél azonnali hatályú felmondásával;

 

11.2. Szerződés felmondása

Havi előfizetés rendes felmondása: Az előfizetés mindig csak a következő előfizetési időszaktól mondható le, az előfizetés legrövidebb időtartama tehát 1 (egy) hónap. Jelen szerződést bármelyik fél felmondhatja a másik félnek címzett e-mailben a következő előfizetési időszakra vonatkozóan legkésőbb a csomagdíj esedékességét megelőző 5. (ötödik) napig. Ebben az esetben az előfizetés az adott időszak utolsó napján megszűnik (Példa: Ha az első havidíj szeptember 1-én kerül levonásra, és szeptember 15-én lemondod a szolgáltatást, akkor a kifizetett díj alapján a felületet szeptember 30-ig továbbra is eléred).

 

Éves előfizetés rendes felmondása: Éves előfizetés esetén a Felhasználó a szoftverhasználat kezdőnapjától számított 30 (harminc) napon belül bármikor felmondhatja a szolgáltatást. Ilyen esetben a szolgáltatás elérése lekapcsolásra és a 11 (tizenegy) hónap használati díja a Felhasználó részére 14 (tizennégy) napon belül visszatérítésre kerül.

 

Felhasználó éves előfizetés esetén a szoftverhasználat kezdőnapjától számított 30 (harminc) napon túli rendes felmondási jogát kizárólag a következő előfizetési időszaktól gyakorolhatja, legkésőbb az előfizetési időszak lejártát megelőző 30 (harminc) nappal. Ilyen esetben a fennmaradó használati díj visszatérítésére nincs mód, az előfizetési időszak végéig a szolgáltatás továbbra is elérhető. (Példa: Ha a következő évesdíj szeptember 1-én kerül levonásra, és június 15-én lemondod, akkor a kifizetett díj alapján a felületet augusztus 31-ig továbbra is eléred).

 

Fejlesztő éves előfizetés esetén rendes felmondási jogát kizárólag a következő előfizetési időszakra vonatkozóan gyakorolhatja, legkésőbb az előfizetési időszak lejártát megelőző 30 (harminc) nappal.

 

Azonnali hatályú felmondás: Azonnali hatályú felmondásnak csak súlyos szerződésszegés esetén van helye. Az azonnali hatályú felmondást megalapozhatja különösen:

  • A Felhasználó 60 napon túli fizetési késedelme;

  • Ha a Felhasználó megsérti a Fejlesztő szerzői jogát;

  • Bármelyik féllel szemben folyamatban lévő csődeljárás vagy felszámolási eljárás.

 

11.3. A szoftverben tárolt adatok lementése

 

A Felhasználónak az ingyenes próbaidőszak alatt, az előfizetés ideje alatt, valamint ezen időszakok megszűnését követő 1 (egy) évig lehetősége van kérni a szoftverben tárolt adatok lementését és átadását CSV formátumban. Az adatok átadásának egyszeri díja: ingyenes. Az adatok lementését évente egyszer kérheti a felhasználó ingyenesen, ezen felül külön árazás ellenében igényelheti a mentést újból. A Fejlesztő az előfizetés bármely okból történő megszűnése esetén köteles a szoftverben tárolt adatokat lementeni és átadni Felhasználónak CSV formátumban, melyért a Felhasználó nem köteles díjat fizetni. Az adatexport tartalma: Páciens személyes alapadatai, Anamnézis és egészségügyi adatok, Kezelések és árlista, Ambuláns lapok, Vizsgálati lapok. Ezen adatokon kívüli egyedi mezők export igénye (pl. páciens röntgenképek, dokumentumok, képek, árajánlatok, naptárbejegyzések, külön páciens e-mail lista stb.) egyedi árazás szerint igényelhető.
 

A Fejlesztő köteles az adatokat a Felhasználónak a mentést követő legkésőbb 30 napon belül átadni, Felhasználó pedig a díjat megfizetni. Amennyiben Felhasználó az adatokat nem veszi át, úgy Fejlesztő köteles erre Felhasználót írásban legalább újabb 30 napos póthatáridővel felszólítani. Amennyiben Felhasználó az írásbeli felszólítás ellenére sem veszi át az adatokat, úgy Fejlesztő az elmulasztott póthatáridőt követő 31 napon jogosult az adatokat megsemmisíteni.
 

 

12. Szupport és Ügyfélszolgálat

12.1. Általános ügyfélszolgálat

A panaszodat, kérdésedet, esetleges kérésedet igyekszünk a bejelentést követően azonnal orvosolni, kérjük, fordulj hozzánk bizalommal telefonon, a honlapon található chaten vagy e-mailben az 1. pontban megjelölt elérhetőségeken.

 

Az ügyintézés munkanapokon 9 és 17 óra között érhető el. A telefonhívásokat minden esetben rögzítjük. Kérlek olvasd el ezzel kapcsolatban Adatkezelési Tájékoztatónkat.

 

Ügyfélszolgálati díj (9:00-17:00):

Online ügyfélszolgálat (chat, e-mail):

Adott csomagonként eltérő

Telefonos ügyfélszolgálat:

Adott csomagonként eltérő

12.2. Hibabejelentés (szupport)

A szupport szolgáltatás célja:

  • A program működésében bekövetkezett hibák javítása;

  • Verziófrissítés.

A Szoftver működésében bekövetkezett hibák javítását az alábbiak szerint végezzük:

A bejelentés után felmérjük a hiba súlyosságát, és az alapján visszajelzést adunk a javítás határidőjéről.

12.3. Szupport munkaidőn kívül, vagy személyes megjelenéssel

Sürgős esetben a munkaidőn kívüli, valamint a személyes rendelkezésre állásért az alábbi díjakat számítjuk fel:

 

Online és telefonos szupport és ügyfélszolgálati díj (munkaidőn kívül):

Hétköznap munkaidőn kívül (17:00-22:00):

10.000,- Ft + ÁFA/óra

Munkaszüneti napon:

12.000,- Ft+ ÁFA/óra

Kiszállás díja:

150,- Ft + ÁFA/km, minimum 20.000,- Ft + ÁFA

 

Ügyfélszolgálat és szupport esetén minden megkezdett 30 perc az elszámolás alapja.

 

 

13. A licenc terjedelme és szerzői jogvédelem

 

13.1. A licenc terjedelme

 

A Fejlesztő a Szoftverhez kapcsolódó szerzői vagyoni jog kizárólagos tulajdonosa.

 

A csomagdíj kiegyenlítésével a Fejlesztő a szerződés fennállása alatt az előfizetés idejéig, nem kizárólagos és harmadik személyre át nem ruházható felhasználási jogot biztosít a Felhasználó részére. A Felhasználónak joga van a Fejlesztő által szolgáltatott licenc felhasználására a megrendelésben meghatározott számú szék vonatkozásában. A felhasználási jog nem terjed ki az átdolgozásra.

 

A szoftverterméket a Felhasználó munkavállalója és megbízott munkatársa használhatja a megrendelésben megjelölt számban. A Felhasználó semmilyen formában sem engedheti meg harmadik felek számára, hogy a szoftvertermékeket felhasználják.

 

Amennyiben a Felhasználó engedélyezi a munkatársainak, hogy a jelen szerződés előírásai értelmében hozzáférjenek és használják a szoftvertermékeket, a Felhasználó kizárólagos felelőssége annak biztosítása, hogy a munkatársak ne sértsék meg a licencfelhasználás feltételeit. Amennyiben a Felhasználó nem tesz eleget ezen kötelezettségnek, az súlyos szerződésszegésnek minősül.

 

13.2. Engedélyezett másolás

 

A Felhasználó kizárólag az alábbi célokra készíthet másolatokat a szoftvertermékekről:

  • archiválási vagy backup célú másolatok;

  • 1 (egy) másolat tesztelési célokra; valamint

  • a szoftvertermékek olyan másolatai, amelyeket – és csak az ott előírt mértékben – valamely kötelező törvényi előírás értelmében kell készíteni.

 

A Felhasználó nem törhet fel vagy változtathat meg licencfájlokat/kódokat. A Felhasználó nem változtathat meg vagy távolíthat el semmilyen szerzői jogra, védjegyre vagy egyéb jogra vonatkozó jelzést és/vagy figyelmeztetést, vagy az arra vonatkozó hivatkozásokat a szoftvertermékekből vagy arról az adathordozóról, amin a szoftvertermékeket átvette.

 

A Felhasználó nem értékesítheti, adhatja bérbe vagy kölcsön és egyéb módon sem adhatja át a Szoftver felhasználási jogát harmadik félnek a Fejlesztő előzetes írásos engedélye nélkül.

 

13.3. Szavatosság

 

A Fejlesztő szavatosságot vállal azért, hogy a Szoftveren és a hozzá kapcsolódó írásos, kép és/vagy hanganyagokon nem áll fenn harmadik személyeknek olyan szerzői, vagyoni/felhasználási joga, amely a Felhasználó felhasználását korlátozná vagy akadályozná, továbbá, arra, hogy a Szoftver megfelel a jelen ÁSZF-ben és a vonatkozó jogszabályokban, szabványokban előírt feltételeknek és követelményeknek, valamint az a rendeltetésszerű használatra alkalmas.

13.4. A Szoftveren kívüli tartalmak szerzői jogi védelme

 

A honlapon található valamennyi tartalom (pl.: e-learning, videó, cikk, csomagismertető, tájékoztató, jelen ÁSZF, ábra, kép, más információ illetve adat) szerzői jogvédelem alatt áll. Annak jogosulatlan felhasználása (pl.: másolása, terjesztése) büntetőeljárás megindítását és teljes körű kártérítési eljárást von maga után.

 

Bizonyos fent hivatkozott anyagok felhasználására a Fejlesztő előzetes írásbeli hozzájárulása esetén van lehetőség. Kérjük, ilyen igény esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az 1. pontban megjelölt elérhetőségeken.

 

Az említett anyagok bármilyen formában történő rögzítése, másolása, sokszorosítása, megjelenítése, továbbadása és terjesztése Fejlesztő írásos engedélye nélkül szigorúan tilos. Ennek értelmében kifejezetten tilos a digitális tartalmak nyomtatott vagy elektronikus újra felhasználása és/vagy értékesítése. Az ilyen írásos felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Fejlesztőt kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 80.000 Ft, illetve szavanként bruttó 30.000 Ft, videók esetén percenként 80.000,- Ft. A szerzői jogi jogsértés esetén Fejlesztő közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő félre hárítja.

 

14. Adatvédelem

 

A Fejlesztő a Felhasználó kapcsolattartóinak személyes adatai kezelésekor a honlapon elhelyezett Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint jár el.

 

A Fejlesztő a Felhasználó által használt szoftverben tárolt személyes adatokhoz szükségszerűen hozzáfér, tehát a Felhasználó által kért műveletek elvégzésekor, valamint a szoftverszolgáltatás nyújtásakor adatfeldolgozóként jár el a Felhasználó utasításainak megfelelően. Az adatfeldolgozói tevékenységre vonatkozó Adatfeldolgozói Általános Szerződési Feltételeket az 1. Melléklet tartalmazza.

 

A Fejlesztő a különböző szoftvercsomagokban a Felhasználói adatkezelésre, így különösen a a személyes adatok rögzítésére és tárolása, a hozzáférések beállítására különböző lehetőségeket biztosít. Az adatkezelés pontos módját, célját, eszközét, az adatmegőrzési időt és minden egyéb adatvédelmi és adatbiztonsági döntést a Felhasználó hoz meg, és végzi el az ennek megfelelő beállításokat, készíti elő a szükséges háttérdokumentációt. Ebből következően a Fejlesztőt nem terheli felelősség a Felhasználó által végzett beállításokból, előkészített dokumentumokból, vagy ilyen dokumentumok hiányából származó adatvédelmi, vagy egyéb jogi, illetve szakmai előírások megszegésért.

 

15. Titoktartás

 

A szolgáltatás nyújtása és igénybevétele során a Felek tudomására jutott valamennyi nem nyilvános információ, adat üzleti titkot képez, azt a Felek bizalmasan kezelik. A Felek a rendelkezésükre bocsátott anyagokat, adatokat, dokumentumokat, információkat a jelen jogviszony keretén kívül nem használják fel, azokat a másik fél érdekeit sértő vagy veszélyeztethető módon nem kezelik, a jogosult fél előzetes engedélye nélkül harmadik fél számára semmilyen formában nem szolgáltatják ki.

 

16. Egyéb rendelkezések

 

A Fejlesztő bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

 

A Felek közös megállapodással a jelen ÁSZF rendelkezésitől eltérhetnek. Az egyéni megállapodás és az ÁSZF rendelkezéseinek ellentmondása esetén az egyéni megállapodásban foglaltak alkalmazandóak.

 

A Fejlesztő és a Felhasználó között létrejött jogviszonyra a magyar jog rendelkezései az irányadóak.

 

Melléklet:

  1. Mellékelt: Adatfeldolgozói Általános Szerződési Feltételek

  2. Melléklet: Együttműködő partnerek

Utoljára frissítve: 2021. július 6.