top of page

Márciusi javítások

Frissítve: 2021. máj. 30.

Jogosultságok v2.0


A beállítások / felhasználók alatt a klinika tulajdonost vagy egy felhasználót kiválasztva lehetőségünk nyílik a jogosultságokat részletesen beállítani.


Új pozíciók:

Orvos, asszisztens, adminisztráció, dentálhigiénikus


Jogosultsági körök:

Páciens archiválás, Felhasználó felvétele, törlése, Beállítások, Statisztikák, Számlázás, Számlázott kartonok, Számlázatlan kartonok, Státuszok.


Ezzel lehetőség nyílik a szoftvert minden felhasználó számára jogosultsági körök alapján korlátozni vagy éppen kiterjeszteni.



Angol nyelvű regisztráció


Angol nyelvű ügyfeleink részére a teljes regisztrációs és beléptetési folyamat a régebbi részleges magyar nyelvű megjelenítést lecseréltük immáron teljes angol verzióra. A szoftver használata eddig is támogatta a többnyelvűséget, azonban így már böngésző nyelv alapján automatikus megjeleníti új regisztrált ügyfeleinknek az angol nyelvet.



Dentálhigiénikus pozíció


Új dentálhigiénikus pozíciót hoztunk létre. Ez leváltja a régi asszisztensekhez kapcsolódó naptár létrehozási funkciót. Egy dentálhigiénikus pozícióval rendelkező felhasználó ugyan úgy képes naptárba eseményt létrehozni, mint a fogorvosok.


Ennek oka, hogy a valóságban is egy dentálhigiénikus el tud végezni orvostól függetlenül kezelést, így jogosultsági körét le kellett választanunk a fogorvosi jogkörtől.



Naptár, emlékezz hol voltam!


Bárhova is kattintunk a naptárba, ha elnavigálunk más menüpontokba, majd később visszalépünk a naptárhoz a a szoftver megjegyzi hol voltunk utoljára. Ezzel meggyorsítva a felhasználók szoftverhasználatát.



Számla kiküldése e-mail-ben


Számla létrehozása után lehetőségünk nyílik az elkészített számlát páciensek e-mail címére elküldeni egyetlen egy kattintással.



Új számlakép


A szoftvernek van egy számlázási modulja. Ezt a NAV-val egyeztetve szükségszerűvé vált módosítanunk, hogy megfeleljen minden újabb törvényi előírásnak. A számla adattartalma, amit a rendszerünk tárol, az eddig is megfelelt a törvényi előírásoknak, viszont a számla megjelenésében frissítettünk pár kötelező elemet.


A szoftverben is végrehajtottuk a szükséges módosításokat, vagyis a régebbi számlákat már az új kinézetnek megfelelően tudjátok letölteni vagy kinyomtatni.


Fontos információ, hogy átváltottunk papír-alapú számlázásra, így a jövőben is a gyakorlathoz híven minden számlából két példányt tudtok a rendszerből nyomtatni, az egyik a páciens részére, a másik a könyvelő részére.



Hibajavítások


Folyamatosan törekszünk arra, hogy az ügyfél visszajelzések alapján javítsuk a szoftvert. Ennek elengedhetetlen feltétele az, hogy naprakész információkat kapjunk az új funkcionális igényekről és az esetleges hibákról.


Az új funkcionális igényeket mindig priorizáljuk és felhasználjuk az éves termékfejlesztési listánkba. Ezzel biztosítjuk ügyfeleinket arról, hogy az igények nem csak égbe kiállított szavak, hanem megvalósításra kerülő kérések lesznek.

67 megtekintés0 hozzászólás
bottom of page