Az alábbi blogcikkben bemutatjuk, hogy milyen lépések szükségesek a Praxisközösség aktiváláshoz a Cloudent Fogászati szoftveren belül. A képsorok megtekintését és az esetlegesen előforduló hibák kiküszöbölését követően garantált a szoftveren belüli Praxisközösség tevékenységek adminisztrációja!
Beállítás 7 lépésben
1. INTEGRÁCIÓK
Először a Cloudent-en belül a Beállítások -› Integrációk menüpontnál kell hozzáadni a fiókhoz a Praxisközösség OKFŐ tevékenységeket.
2. BEÁLLÍTÁSOK - PRAXISKÖZÖSSÉG
Ezt követően a Beállítások -› Praxisközösség menüpontnál kell rögzíteni a praxisközösség azonosítóját, amit a praxisközösség vezetőjétől tudsz elkérni. Az 5 számjegyből álló kód begépelése után szükséges alul a Mentés gombra kattintva rögzíteni az azonosítót.
3. EESZT
Ezután érdemes ellenőrizni a Beállítások -› EESZT menüpontnál, hogy a szervezeti egységnél a Szervezeti egység típusánál a Fogorvosi és gyermekfogorvosi alapellátás van-e kiválasztva, mivel a praxisközösséghez kapcsolódó tevékenység csak ezzel a szervezeti egységgel rögzíthető és továbbítható az EESZT irányába.
4. PÁCIENSKARTON
A beállításokat követően már rögzítheted a praxisközösséghez kapcsolódó tevékenységeket. Ehhez az aktuális páciens kartonjába kell belépni és azon belül a Továbbiak lehetőségnél kiválasztani a Praxisközösség kezelést.
5. KERESŐMEZŐ
Ezután a keresőbe beírva tudod kiválasztani a rögzíteni kívánt praxisközösség kezelést. Ha szeretnénk továbbiak hozzáadására is van lehetőség, ha a keresőbe újabb kezeléseket írunk.
6. MENTÉS
A kiválasztott kezeléseket a Mentés gombra kattintva véglegesíthetjük. Aktív EESZT kapcsolat mellett pedig automatikusan az EESZT irányába is továbbításra kerülnek.
7. NYOMTATÁS, LETÖLTÉS vagy TÖRLÉS
Mentést követően a praxisközösséghez kapcsolódó kartonbejegyzést láthatjuk az Aktivitás résznél, külön ikonnal jelölve. A Műveletek gombra kattintva pedig lehetőségünk van a kartonbejegyzés nyomtatására, letöltésére és törlésére is.
+ HASZNOS INFORMÁCIÓ:
A praxisközösség tevékenységekhez kapcsolódó kérdőívek az alábbi linkről letölthetőek: https://alapellatas.okfo.gov.hu/praxiskozossegek-mukodeset-segito-szakmai-anyagok/
Ezeket nem szükséges szoftveresen rögzíteni, csak papír alapon. A szoftveren belül csak az egyes tevékenységeket kell rögzíteni, ami automatikusan az EESZT irányába is továbbítódik.
Pár perc és már kész is vagyunk, így innentől egyszerűen fogunk tudni kezeléseket létrehozni a praxisközösséghez kapcsolódó tevékenységekhez is!
Kommentare