TOP 8 leggyakoribb technikai hiba megoldása

Frissítve: 5 napja

A Cloudent Fogászati Szoftver önmagában komplex megoldást kínál a zavartalan online páciensmenedzsmenthez, azonban akad néhány rajtunk kívülálló technikai alapfeltétel, amely szükséges a szoftver zavartalan működéshez.


Az alábbi videóban bemutatjuk azt a 8 apróságnak tűnő, ám annál nagyobb jelentőséggel bíró számítástechnikai hibát, amivel ügyfélszolgálatunk rendszeresen találkozik. Ezek fennállása bizonyos esetekben lassíthatják felhasználóink adminisztrációs folyamatát, amivel számottevő időveszteség következhet be. A képsorok megtekintését és az esetlegesen előforduló hibák kiküszöbölését követően garantált a magabiztosabb számítógép-használat, ezáltal pedig a Cloudent gördülékeny és eredményes használata!


0:20 Számítógéped felszereltségének ellenőrzése

1:20 Interneted sávszélessége

2:28 Számítógép újraindítása

3:03 Böngésző használata

4:16 Internet és böngésző frissítése

5:00 Képernyő felbontása

6:00 Parancsikon létrehozása

7:05 Előfizetés online szoftveren belül



További hasznos információért látogass el Youtube, illetve Tudástár oldalunkra, kérdés esetén pedig fordulj hozzánk a support@cloudent.hu e-mail címen keresztül.

15 megtekintés0 hozzászólás