2019. június 6-án élesítettük a Cloudent v1.1-et. Számos új funkcióval bővítettük jelenlegi fogászati szoftverünket. A frissítés minden ügyfél részére automatikusan elérhető vált.
Jelen blogcikk az új funkciókról nyújt átfogó bemutatót.
1. Kezelési sablonok
A kezeléseket villámgyorsan tudod ezentúl létrehozni. Volt már olyan, hogy több páciensnél is ugyanazokat a kezelési lépéseket kellett létrehoznod? Zavar, hogy ismétlődően mindig végig kell kattintanod ismétlédő lépéseket? Injekció, fúrás, tömés. Miért kellene mindig egyenként felvenni a kezeléseket, ha egyszerre is lehetne egy kattintással? A megoldás a kezelési sablonok! Tetszlőegesen létrehozhatsz előre definiált sablonokat, amiket később bármelyik páciensnél alkalmazhatsz, ezzel lerövidítve az adminisztrációs időt.
Lépj a Beállítások - Árlista és Mezők menüpontra. Az oldal alján válaszd ki a Kezelési sablonokat (Szerkesztés gomb). Majd hozz létre egy új Sablont az Új Sablon gombbal.
1. Add meg a kezelési sablon nevét
2. Majd a Kezelés keresése gombbal válaszd ki és add hozzá a kezeléseket
3. Ezután nincs más dolgod, csak elmenteni a sablont.
Az elmentett kezelési sablont a pácienskartonnál azonnal fel tudod használni. Új kezelés keresése gombra kattintva felugrik a kezelési csoport kereső, aminek az alján megtalálod az előzőleg létrehozott kezelési sablonokat:
Miután kiválasztottad a sablont, csak az adott fogra vagy foghelyre kell kattintanod és kész is.
2. SMS értesítések
Az e-mail értesítők mellett most már lehetőséged van SMS értesítőket is küldeni a páciensek számára. Ehhez nincs más dolgod, csak előfizetni az SMS szolgáltatásunkra. Amennyiben próbaidőszakban vagy, 10 db ingyen SMS-sel tudod tesztelni a rendszerünket. Ha már előfizettél egy szolgáltatási csomagunkra, akkor SMS csomagokat tudsz vásárolni előre a Beállítások - SMS Kredit menüpont alatt.
Miután előfizettél a szolgáltatásunkra, nem lesz más dolgod, csak beállítani az SMS funkciót, amit a Beállítások - Naptár menüpont alatt érsz el.
Lehetőséged van meghatározni hány nappal az adott esemény előtt küldjön értesítőt a rendszer, illetve beállíthatod mi legyen az SMS tartalma.
3. Nemzetközi telefonszámok
A rendszerünk felkészült a nemzetközi telefonszámok megadására is. Hiszen tudjuk, hogy a fogászati klinikákon nem csak magyar ügyfelek fordulnak meg. Ezért fontosnak tartottuk, hogy a külföldi páciensek telefonszáma helyesen kerüljön elmentésre a későbbi marketingkommunikációs célok érdekében.
4. Visszahívások
A visszahívási modul olyan technológia, amely e-mailen keresztül automatikusan kezeli a marketing folyamatokat és üzeneteket.
Visszahívási modullal a klinikák automatizált üzeneteket állíthatnak be. Az üzenetek automatikusan elküldésre kerülnek a munkafolyamatoknak nevezett utasítások szerint. A jobb folyamatok elérése érdekében a munkafolyamatokat sablonok, testre szabott, vagy a visszahívási beállítások módosítása határozza meg.
A marketing és értékesítési osztályok visszahívást használnak az online értékesítési tevékenységek automatizálására, hogy növeljék a bevételeket és maximalizálják a hatékonyságot.
Miért jó a gyakorlatban? Ha szeretné visszahívni azt az ügyfelet, akinek a gyógyulási ideje lejárt, vagy visszahívná azt a vevőt, akinek már régóta nem volt fogtisztítása, akkor ezt percek alatt beállíthatja, hogy teljesen automatizáltan működve értesítőt küldjön a rendszer a pácienseknek, ezzel időt és pénzt spórolva a kollégáknak.
A visszahívásokat a Beállítások - Visszahívások menüpont alatt tudja létrehozni. A már létrehozott meglévő automatikus ütemezéseket pedig az oldal tetején található Visszahívások menüpontban, illetve az adott páciens kartonjánál érheted el.
5. EESZT
Kormányrendelet alapján a fogászati rendelőkben és klinikákon kötelezővé vált az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok közlése és lekérdezése. Ezt hívják Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térnek, rövidítve EESZT.
Örömmel jelentjük, hogy a Cloudent Fogászati Szoftver hivatalosan is akkreditálva lett. Az alábbi blogcikk egy összefoglaló ismertető arról, hogy egy akkreditált fogászati szoftverrel kapcsolatosan milyen teendője van a klinikáknak:
6. Aktivitás ikonok és jegyzet szín
A Cloudent Fogászati Szoftverben mindig is fontos volt a felhasználói élmény, a könnyen átlátható és használható felület. Ezért a pácienskarton oldal megjelenését picit módosítottuk a jobb áttekinthetőség érdekében.
Új ikonokat kaptak az aktivitások, és új háttérszínt kapott a jegyzet típusú bejegyzés. Ezzel gyorsabban áttekinthetőek a páciensnél már felvett bejegyzések.
Comments