top of page
kuttnerviktor5

Spórolj időt és pénzt a járványhelyzet után orvosként!

Frissítve: 2021. máj. 30.

Kétségbeestek az orvosok és a fogorvosok, akiknek a rendelőibe eddig napokkal korábban kellett bejelentkezni. Most üresek, vagy bezártak.


Számos mikro- kis- és közép-vállalkozás érintett a koronavírus-járvány okozta forgalom visszaesésben, éppen ezért már többen arról kezdtek egyeztetni, hogy miként lehetne minimalizálni a károkat, illetve hogyan lehet a járványhelyzet után, a vállalkozás beindítást kezelni.


Ezen a területen dolgozó vezetők kénytelen voltak elbocsátani az orvosok és az asszisztensek egy részét a kiadások minimalizálása érdekében.


A sikeres vállalkozás kulcsa a tervezés. Az üzleti életben gyakorlott vezető, ezt jól tudja. Azonban a kérdés, hogy a fogászati piacon, milyen lehetőségeket érdemes figyelembe venni?


Talán az egyik legegyszerűbb és legköltséghatékonyabb megoldás, ha egy online felhőalapú szoftvert vezetünk be, és a szoftverben kihasználjuk a marketing automatizálási folyamatokat:


1. Automatizált SMS küldés


Az SMS-eket páciens időpont értesítésére tudod használni, amit a rendszer automatikusan fog kiküldeni a beállított időközönként. Az SMS-eket a Naptár beállításoknál lehet személyre szabni. Ennek az előnye, hogy a felmérések szerint, az új generációs fiatalok már sokkal többet használnak mobiltelefont, így az SMS fogadása után, nagy eséllyel nem fogják elfelejteni a megbeszélt időpontot. Így a páciensek lemorzsolódása csökkeni fog.



2. Automatizált E-mail küldés


Az automatikus email értesítéseket három fő funkcióra lehet használni:


  • Időpont foglalás visszaigazoló e-mail

  • Időpont emlékeztető e-mail

  • Számla értesítő e-mail


Mindegyik e-mail-t személyre lehet szabni, egyedi szövegezést lehet beállítani, illetve eseményenként beállítható, hogy a rendszer küldjön-e e-mail-t vagy sem.



3. Automatizált “Visszahívások”


Az automatizált visszahívások egy komplex eszközt ad az orvosok kezébe, amely kezelésekhez kötve képes minden páciensnek egyedi szabályok alapján e-mail-t küldeni. Nézzünk egy példát. Egy fogorvoshoz 2020. áprilisban elmegy egy páciens szájhigiéniai kezelésre. A szakmai állásfoglalás szerint, ezt félévente meg kell ismételni. Az automatizált visszahívások funkcióval egyetlen egy, könnyű beállítással megoldható, hogy az összes olyan páciens, aki volt 6 hónapja szájhigiénia kezelésen, annak a rendszer képes e-mail-t küldeni, emlékeztetve a pácienst, hogy érdemes elmenni újra kezelésre. Az automatizált e-mail-be még egy kedvezményes kuponkódot is be lehet építeni, ezzel biztosítva, hogy garantált legyen a visszatérő ügyfél.



Hatalmas lehetőség van az online szoftverekben, amik nem csak az árbevételt képesek növelni egy vállalkozásban, de segíthetnek a hiányzó HR erőforrásokat is egy ideig kompenzálni. Próbáld ki ingyen orvosként vagy fogorvosként online szoftverünket, és aknázd ki az automatizált folyamatokban rejlő lehetőségeket!



Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Comments


bottom of page